Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
POLTI ONLINE SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
POLTI ONLINE SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.polti.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.polti.to - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea POLTI ONLINE SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
Folosirea fara acordul POLTI ONLINE SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul www.polti.ro este detinut de catre POLTI ONLINE SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe www.polti.ro sunt produse si comercializare de Polti Online Srl. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
Polti Romania – este denumirea comerciala a POLTI ONLINE SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Strada Murgeni nr.59, sector 3, Corp C2, Parter, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/8028/2019, Cod Unic de inregistrare fiscala 41279302
Prezentele condiţii se aplică utilizării acestui site web: www.polti.ro.
Prin accesarea acestui site web şi/sau prin plasarea unei comenzi, sunteţi de acord să respectaţi aceste condiţii.
Utilizarea acestui site web presupune acceptarea acestor condiţii, indiferent dacă alegeţi să vă înregistraţi sau să comandaţi de la compania noastră in calitate de vizitator.
În cazul în care nu acceptaţi aceste condiţii, nu utilizaţi acest site web.
1. INTRODUCERE
1.1 Veţi putea accesa majoritatea secţiunilor acestui site web fără înregistrarea datelor dvs. în baza noastră de date. Anumite secţiuni ale acestui site web sunt accesibile doar dacă vă înregistraţi.
1.2 Aceste condiţii de utilizare pot fi revizuite oricând prin actualizarea acestei postări. Vă recomandăm să verificaţi acest site web din când în când pentru a revedea aceste condiţii deoarece acestea sunt obligatorii pentru dvs. Anumite prevederi din aceste condiţii pot fi înlocuite de avize sau termeni juridici menţionate în mod expres şi localizate pe pagini specifice ale acestui site web. Dacă nu doriţi să acceptaţi alte noi termene şi condiţii după publicarea prezentului aviz, nu ar trebui să mai utilizaţi acest site web.
2.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, sms sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail), sms sau telefonic.
2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4.Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5 Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare Polti Romania preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 48 (patru zeci si opt) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
2.6 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator pentru Bunurile achizitionate.
3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate POLTI Romania isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Polti Romania. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Polti Romania, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Polti Romania isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4 Polti Romania poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.6 In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Polti Romania.
3.7 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/ prezentari multimedia/ etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9 Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
4.0 Numarul maxim de reduceri care se pot aplica pe o comanda este 3. Platforma calculeaza automat un numar maxim de 3 titpuri de reduceri (coduri, vouchere sau puncte de fidelitate ).
4.1 Cardurile cadou oferite in diverse campanii se pot utiliza in comanda urmatoare si se pot descarca din contul de client. Contravaloarea cardului cadou se poate aplica in comenzile viitoare, nu in cea initiala unde s-a primit cardul cadou.
4.1 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5. DREPTUL LA PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1 Aveţi autorizaţia de a printa şi de a descărca extrase ale acestui site web pentru uz personal în următoarele condiţii: (a) documentele sau graficele aferente de pe acest site web nu sunt modificate în niciun fel; (b) graficele de pe acest site web sunt utilizate separat de textele care le însoţesc; şi (c) drepturile de autor şi avizele privind marca înregistrată precum şi prezentul aviz de autorizare apar pe toate copiile.
5.2 Cu excepţia cazului în care se dispune altfel, drepturile de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală asupra tuturor materialelor de pe acest site web (inclusiv fără limitare fotografiile şi imaginile grafice) sunt deţinute de noi sau de către licenţiatorii noştri. În sensul acestor condiţii, orice utilizare de extrase din acest site web altele decât cele în conformitate cu clauza 5.1 de mai sus în orice alt scop este interzisă. În cazul încălcării oricăreia dintre prezentele condiţii, permisiunea de a utiliza acest site web este automat retrasă şi trebuie să distrugeţi imediat toate extrasele descărcate sau listate de pe acest site web.
5.3 Sub rezerva clauzei 5.1 mai sus, nicio parte a acestui site web nu poate fi reprodusă sau stocată pe oricare alt site web sau inclusă într-un alt sistem sau serviciu electronic de recuperare public sau privat fără permisiunea noastră prealabilă scrisă.
5.4 Toate drepturile neacordate în mod expres prin aceste termene şi condiţii sunt rezervate.
6.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
6.2 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Polti , in cazul platii online;
6.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.5 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
6.6 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa: Formular Online Retur.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
6.7 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.7.1 Pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.7.2 Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
6.8 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.9 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6.10 Precomanda: are rol informativ de rezervare a produsului.
Vanzatorul poate anula Precomanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
6.11 Vanzătorul poate anula comanda/comenzile adăugate, abuziv de catre Cumpărător cu cont fals, care refuză comanda la curierat sau care returnează în mod abuziv produse.
7. CONFIDENTIALITATE
Politica de confidentialitate promovata de POLTI ONLINE SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
POLTI ONLINE SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744322276
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744322276
8.PUBLICITATE
8.1 Newsletterele Polti sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Polti. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
8.2 In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:
8.2.1 Prin contactarea Polti in acest sens.
8.2.2 Prin modificarea setarilor din Contul de client .
8.2.3 Prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
8.2.4 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
9.FACTURARE – PLATA
9.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.polti.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
9.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9.3 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Polti Romania, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin transmiterea facturii in prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
9.4 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
9.5 Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Polti Romania, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
9.6 Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
9.7 In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: suport@polti.ro
9.8 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
10. Livrarea Comenzilor
Produsele comercializate de catre Polti Romania sunt livrate folosind serviciile de curierat rapid Cargus, Sameday sau FunCourier
10.1 Termenul de livrare este de 2-3 zile, in functie de destinatia fiecarui colet.
10.2 În perioadele aglomerate cum ar fi Black Friday, termenul de livrare se poate prelungi pana la 17 zile lucratoare.
10.3 Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
Costuri standard de livrare
*Costul de livrare pentru comenzile plasate de site-ul www.polti.ro este calculat automat in pagina de finalizare a comenzi dupa ce sunt introduse datele pentru livrare.
11. Garantie
11.1 Produsele Polti sunt insotite de o garantie de 24 de luni de la data cumpararii pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele Polti sunt testate aleatoriu de controlul de calitate din fabrica si pot contine urme de apa sau vaselina de protectie.
11.2 Orice defecte cauzate de materialele sau manopera necorespunzatoare vor fi remediate gratuit pe parcursul perioadei mentionate mai sus.
11.3 Garantia intra in vigoare la data cumpararii (sau la data livrarii, daca aceasta este ulterioara datei cumpararii). Trebuie sa furnizati dovezi care sa ateste achizitionarea sau livrarea inainte de repararea dispozitivului in baza garantiei.
11.4 Orice lucrari de reparatii efectuate fara furnizarea dovezilor specificate mai sus vor fi facturate. In consecinta, pastrati factura pe parcursul perioadei de garantie.
11.5 Garantia se supune urmatoarelor prevederi:
11.5.1 Garantia nu acopera daunele accidentale, utilizarea necorespunzatoare, piesele de cabinet, manerele sferice sau articolele consumabile, precum becuri, prize, sigurante, cabluri sau filtre,componentele si accesoriile din material plastic sau cele casabile , nu fac obiectul garantiei.
11.5.2 Produsele trebuie utilizate in conformitate cu instructiunile cuprinse in manual. Acestea trebuie sa fie utilizate exclusiv in scopurile indicate. In cazul in care produsul este utilizat in strainatate, garantia poate deveni invalida. Cu toate acestea, vom depune intotdeauna eforturile necesare pentru a va furniza asistenta in noua dvs. tara de resedinta.
11.5.3 Garantia devine invalida in cazul in care produsul este deteriorat in timpul repararii de catre un centru altul decat un Centru de Service autorizat de Polti sau este revandut.
11.5.4 Polti nu isi asuma responsabilitatea pentru daunele accidentale sau indirecte.
In cazul unei caderi de tensiune, va rugam sa consultati manualul de instructiuni si sa verificati toate prizele, sigurantele si alimentarea cu energie electrica.
11.6 In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
11.7 Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Service Autorizat Polti/ www.depanero.ro, telefon: 0742.726.843
11.8 Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa suport@polti.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
In cazul unei probleme legate de produsul dvs, va recomandam sa apelati la:Service Autorizat Polti/ www.depanero.ro, telefon:0742.726.843
11.9 In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre Polti Romania , iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte sau pe ofertele active din site .
11.10 Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.
12. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
14.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
14.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
14.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
14.4 Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
14.5 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Polti Romania, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
15.FORTA MAJORA
15.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
16.LEGEA APLICABILA – JURISDICTIAPrezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Polti Romania si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
17. POLITICA DE RETUR
Politica noastră de retur nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță.
Cumparatorul (Persoana Fizică) are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv.
Plata transportului produselor returnate este în sarcina Cumparatorului.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fără ca acestea să fie aduse la conformitate.
NOTĂ: " În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsele electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse (ex: curățenie generală, utilizare excesivă, călcat excesiv, utilizarea substanțelor nepermise ). Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Daca produsul receptionat prezinta un defect estetic, este nefuncțional sau prezintă vicii evidente de fabricație, este necesar ca acestea să fie semnalate în scris, în max. 48 de ore de la recepția produsului, la adresa electronica suport@polti.ro, împreună cu 2 poze reprezentative, care să ilustreze defectul.
Chiar dacă dorești să returnezi ne-am gândit la un proces simplu de retur:
Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
1.Va rugam sa ne informati asupra returului completând Formular Retur
2.După completarea formularului vă rugăm să ambalați produsul corespunzator și să-l expediați la adresa noastră din București, Strada Murgeni, nr 59, sector 3, 030397 pentru recepție.
3.Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
4.Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
5.Dacă produsul/produsele au fost achiziționate intr-o campanie specială sau sub formă de "pachet" ex: produsul A + produsul B trebuie returnate împreună.
6.După ce recepționăm produsul/e sunt evaluate si dacă necesită inlocuirea unor accesorii sau piese ( ex: vase colectoare, filtre, perii sau lavete) se vor calcula și se vor scădea din contravaloarea platită pentru ca produsul sa fie readus la starea inițială la care a fost recepționat.
7. Din motive obiective ce tin de sanatate, accesoriile sau consumabilele utilizate ( lavete, huse, filtre) nu se vor accepta la retur.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Politica de renuntare la cumparare si returnare a produselor in termen de 14 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsele electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse (ex: curățenie generală, utilizare excesivă, călcat excesiv). Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
NOTĂ: Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare), fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică, se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, lavete, accesorii, perii, periuțe, spatule, perie aspirare), se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. lavete, periuțe, duze aspirare, spatule curățare)
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri.lavete, perii, spatule) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul, vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului.
Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Excepții drept retragere
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse pentru dezinfectat, produse, accesorii si consumabile igienizante sau produse accesorii și solutii lichide contra ploșnițelor, produse electrocasnice care au intrat in contact cu suprafețe contaminate cu bacterii, germeni, virusuri, sau ploșnițe.
Următoarele categorii de dispozitive și accesorii NU se pot RETURNA, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă (Conform cu OUG34/2014, art.16, Lit. e si în conformitate cu STANDARDUL EUROPEAN AFNOR NF T72-110 pentru procesele de dezisecție și dezinfecție a suprafețelor cu abur, cu sau fără contact
> Dispozitive +furtune sau accesorii pentru dezinsectie cu abur
> Dispozitive contra ploșnițelor ( Polti Cimex Eradicator, Sani System Business, Sani System Gun, CImex Plus, Vaporetto Pro 95 si Pro 100 sunt Dispozitive de Dezinfecție cu Abur (DDV) conform standardului European AFNOR NF T72-110 )
> Igienizanți
> Soluții dezinfectat
> Accesorii și consumabile igienizat & dezinfectat
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Extras lege:
„Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in
afara spatiilor comerciale urmatoarele: (…) e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi
returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;”
Motive de protectie a sanatatii:
Infestarea cu plosnite constituie, in mod incontestabil, o serioasa cauza ce poate conduce la afectarea grava a
sanatatii si igienei, in special in ceea ce priveste riscurile asociate. Mai mult, plosnitele sunt un vector
competent pentru transmiterea de boli, fiind purtatoare de virusuri si bacterii, precum hepatita B
(HBV), HIV ori Bartonella quintana.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
POLTI ONLINE SRL | Departament Retur
Adresa: Strada Murgeni nr. 59, Parter, sector 3, 030397, București
Telefon:
E-mail: suport@polti.ro
Program de lucru | Departament Retur : Luni - Vineri 12:00 - 17:00
* În această perioada de pandemie, returnarea se poate face la sediul nostru exclusiv prin curierat
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se va realiza ulterior doar prin transfer bancar.
*In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
*In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.*Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Contact
*M: 0744 322 276 (10:00 -17:00 ) | *linie telefonică cu tarif normal
Suport Online ( Chat 10:00 -21:00 )
Program Suport Online (Chat ) | Luni -Duminica 10:00 - 21:00
Alte informații utilie
Vă invităm să descoperiți cele mai importante informații de care aveți nevoie pentru a comanda, verifica status livrare, garanție sau a intra în legătură cu un consultant POLTI ONLINE.
LIvrarea produselor
Garanția produselor
Metode de plată
Poltica de retur
Termeni & Condiții