1980
Istoricul logo Polti, degetul care emite un jet de abur, este adanc inradacinat si foarte cunoscut atat in Italia cat si in strainatate, datorita multiplelor sponsorizari din mediul sportiv, in special ciclism.
1998
Polti se adreseaza familiilor prin sloganul "Più facile, più felici" (Mai usor, Mai fericiti), pentru a-si exprima angajamentul de a imbogati viata de zi cu zi prin mai multe aparate electocasnice de inalta calitate si eficienta.
2007
Puterea inovativa Polti este sumarizata in noul slogan "innovative by nature" (Inovativ prin natura): semnatura unui brand care crede in, respecta si s-a nascut din natura.
2014
Brand-ul si logo-ul au fost inspirate dintr-un episod particular si semnificativ din istoria Polti: dopul de siguranta. Un patent care a facut diferenta in comparatie cu produsele concurentei, in materie de inovatie si viziune. "Natural" exprima simplitatea unei lumi in care sa traim, respectand atat oamenii cat si mediul inconjurator. "Home feeling" este sentimentul care se refera la familiile italiene, la valorile si spontaneitatea lor.