Pot sa comand in perioada sarbatorilor de iarna?
Da puteti sa comandati, comenzile se inregistreaza si vor fi livrate imediat ce curierii parteneri revin la program normal.
Cand imi ajunge comanda daca am comandat pe 24/25 Decembrie?
Toate comenzile plasate in perioada 24-26 Decembrie vor fi expediate cu prioritate in data de 27 Decembrie .
Unde pot consulta statusul comenzii?
Poti consulta care este statusul comenzii tale pe aceste link ->
https://www.polti.ro/status-comanda. sau daca ai CONT in sectiunea COMENZI.
Am nevoie de suport, cum procedez?
In perioada 23 -27 iti oferim doar suport online, fara linie telefonica. Ne poti scrie prin aplicatia de chat sau email la suport@polti.ro. Timpul de raspuns este de maxim 2h
Pot sa plasez o cerere de retur in aceasta perioada?
Da se pot plasa cereri de retur, completati acest formular ->
https://www.polti.ro/formular-retur-produse . Toate formularele de retur vor fi solutionate incepand cu data de 30 Decembrie.