M-am alaturat companiei in anul in 2001. La acea vreme biroul de grafica avea un manager care conducea o echipa de doi oameni. Dupa aproximativ doi ani in aceasta formula, managerul a acceptat alt proiect si eu impreuna cu colegii mei, ne-am regasit in situatia de a gestiona biroul si sarcinile zilnice.
Eram tineri si dornici sa invatam.
Eram fascinat de o companie care dispunea de un birou de garfica intern, fara a apela la serviciile unei agentii externe de comunicare. Era o alegere inovativa la momentul respectiv, care ne permitea sa fim flexibili, cu timp scurt de raspuns si sa satisfacem toate cerintele de ultim moment. Piata era in schimbare si compania a inteles nevoia de a fi rapid si dinamic.
Era obiceiul Domnului Polti, la sfarsitul fiecarei zile de lucru, sa viziteze birourile doar pentru a saluta sau a discuta cu angajatii sai despre progresele muncii lor. Intr-o seara s-a oprit la biroul nostru, a inchis usa si ne-a comunicat ca nu vom mai avea un manager, deoarece compania a decis sa ne ajute sa ne dezvoltam profesional si sa ne asumam responsabilitatea.
Compania tocmai lansase cu succes pe piata produsul Vaporetto Lecoaspira si volumul de munca crescuse semnificativ. Din acest motiv, cuvintele Domnului Poti implicau o mare provocare pentru noi: sa preluam fraiele biroului, sa ne gestionam timpul si sa ne setam prioritatile in functie de termene si obiective. Motivarea si imboldul transmise de acele cuvinte, sunt inca prezente in memorie, precum si mandria de a fi parte dintr-o companie care a decis intr-un moment atat de aglomerat si pozitiv, sa creada in noi si sa ne responsabilizeze.
Peste ani, am devenit persoana de contact din biroul de grafica atat pentru colegii mei cat si pentru directorul general, iar astazi indeplinesc rolul de Coordonator Graphic Design.
Un an semnificativ in dezvoltarea mea profesionala, a fost anul 2014. Un an de turnura, proiectul de rebrendare a tuturor comunicarilor corporate - incepand de la logo- la care am participat inca de la inceput. Acestea erau o noutate pentru mine, deoarece lucrasem mereu pentru o identitate deja definita si structurata a unui brand. Echipa care a urmat proiectul, in frunte cu Managing Director, Francesca Polti, a permis o abordare 360 ° implicand si mai multe abilitati si permitand o viziune larga si completa.
Munca mea implica si crearea si definirea ambalajelor produselor noastre, insasi “business” card - ul produsului, la punctul de vanzare si la consumatorul final.
Abordarea noastra diferita a designului ambalaejelor produselor, a coincis cu lansarea noului preodus, Unico. Prin revizuirea imagini, a structurii informatiilor si a noului aspect grafic, fiecare ambalaj a devenit o parte fundamentala a strategiei de comunicare.
Pasiune, pentru ca am intalnit-o la toti oamenii care au lucrat si inca mai lucreaza pentru companie. Oameni motivati care isi duc mai departe munca cu implicare si devotament. Mai presus de toti cei care au o experienta indelungata, angajamentul si pasiunea pentru companie sunt cu adevarat unice.
Sunt mandru sa fiu parte dintr-o companie italiana care a obtinut succesul si totusi reuseste sa concureze cu determinare cu marile corporatii multinationale.