1.Legislatie 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta.

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

2. Exceptiile

Nu pot fi denuntate contractele produselor care :

a)  Prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri fizice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);

b) Prezinta urme de uzura, filtre infundate sau umede, ambalaje deteriorate, lipsa accesoriilor, urme de instalare necorespunzatoare cu manualul de instructiuni .

3. Procedura retragere din contract 

Consumatorul notifica in scris la adresa suport@polti.ro cu privire la decizia de retragere din contract.

In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
Rambursarea platilor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 /art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)

4.Taxe si Costuri pentru retragerea din contract

Costuri suportate de catre consumator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia consumatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. (conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 /art.14. punctul 2 )
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 /art.14.punctul 3 );

Costuri suportate de catre vanzator:

Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.
Nota (daca defectul este semnalat in primele 48 ore de la receptie)

5. Rambursarea platilor 

Rambursarea platilor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator (conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 / art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)