Garantie

Produsele Polti sunt insotite de o garantie de 24 de luni de la data cumpararii .

Orice defecte cauzate de materialele sau manopera necorespunzatoare vor fi remediate gratuit pe parcursul perioadei mentionate mai sus.

Garantia intra in vigoare la data cumpararii (sau la data livrarii, daca aceasta este ulterioara datei cumpararii). Trebuie sa furnizati dovezi care sa ateste achizitionarea sau livrarea inainte de repararea dispozitivului in baza garantiei.
Orice lucrari de reparatii efectuate fara furnizarea dovezilor specificate mai sus vor fi facturate. In consecinta, pastrati factura pe parcursul perioadei de garantie.

Garantia se supune urmatoarelor prevederi:

Garantia nu acopera daunele accidentale, utilizarea necorespunzatoare, piesele de cabinet, manerele sferice sau articolele consumabile, precum becuri, prize, sigurante, cabluri sau filtre,componentele si accesoriile din material plastic sau cele casabile , nu fac obiectul garantiei.

Produsele trebuie utilizate in conformitate cu instructiunile cuprinse in manual. Acestea trebuie sa fie utilizate exclusiv in scopurile indicate. In cazul in care produsul este utilizat in strainatate, garantia poate deveni invalida. Cu toate acestea, vom depune intotdeauna eforturile necesare pentru a va furniza asistenta in noua dvs. tara de resedinta.

Garantia devine invalida in cazul in care produsul este deteriorat in timpul repararii de catre un centru altul decat un Centru de Service autorizat de Polti sau este revandut.

Polti nu isi asuma responsabilitatea pentru daunele accidentale sau indirecte.

Garantia este furnizata in plus fata de si nu diminueaza drepturile dvs. statutare sau legale.
In cazul unei caderi de tensiune, va rugam sa consultati manualul de instructiuni si sa verificati toate prizele, sigurantele si alimentarea cu energie electrica.

In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In cazul unei probleme legate de produsul dvs., va recomandam sa apelati la:
Service Autorizat Polti / Pecef Tehnica – Call CENTER 0344.40.30.30